10 انتخاب هدیه شب یلدا برای عروس و داماد !

1

بردن هدیه شب یلدا برای عروس یا همان کادوی شب چله یکی از رسوم قدیمی ایرانی‌ها است که تقریباً در همه اقوام به شکل‌های مختلف انجام می‌شود.

انجام این رسم به نوعی باعث نزدیکی بیشتر خانواده‌ها به یکدیگر شده و بهانه خوبی برای کمک به پسر و دختر برای گام‌های اول زندگی متاهلی است. انتخاب گیفت شب یلدا از این جهت اهمیت دارد که در برخی از مناطق برای همراه بردن این وسائل نوعی مراسم هم گرفته می‌شود و افراد زیادی حضور دارند.

اما سوال اینجاست،

چه هدیه ای را برای شب یلدا باید در نظر گرفت؟

 طلا وجواهرات

طلا شب یلدا

بردن طلا برای عروس به عنوان هدیه در شب یلدا یکی از مرسوم ترین گزینه هاست. اگر میخواهید خرج و هزینه ی اضافی نکنید می توانید از طلاهای سبک و اسپرتی که این روز ها بسیار تِرِند هستند استفاده کنید .

طرح های انار بسیار درخور این مناسبت است!

البته بعضی خانواده ها ترجیح می دهند طلا ی سنگین تری انتخاب کنند.

 

 

 

 

کیف و پوشاک

از دیگر مواردی که معمولاً در بین هدایای عروس در شب چله دیده می‌شود، کیف و پوشاک هستند که حتی به صورت شخصی هم می‌توان از آنها استفاده کرد. این هدایا از جمله هدایای لوکس و دوست داشتنی محسوب می‌شوند که فرد در هر شرایطی از آنها استفاده می‌کند.

بنابراین اگر دوست دارید که هدیه شما حتماً در دست طرف مقابل دیده شود، کیف و پوشاک گزینه‌های خوبی هستند. البته با توجه به بودجه و میزان هزینه‌ای که برای خرید کادو شب یلدا برای عروس در نظر گرفته‌اید می‌توانید به سراغ گزینه‌های ارزان‌تر یا گران‌تر بروید و بهترین گزینه را با توجه به سلیقه عروس انتخاب کنید.

کتاب برای هدیه شب یلدا

دیوان حافظ همیشه جزء یکی از بهترین کادو هایی است که میتونید در مراسم هایی مثل شب یلدا کادو دهید .

مهم نیست که آدم چند تا دیوان حافظ داشته باشه البته اگر به این دلیل نخواستید دیوان حافظ بگیرید کتاب هایی مانند شاهنامه فردوسی، دیوان مولانا و … برای هدیه شب یلدا مناسب هستند.

گل و یا گلدان

انتخاب گل یا گلدان برای عروس و داماد بسیار انتخاب مناسبی است میتوانید از گلدان هایی با طرح یلدا استفاده کنید و با روبان قرمز آن ها را تزیین کنید.

وسایل تزئینی

یکی از بهترین گزینه ها انتخاب وسایل تزیینی است! اما چگونگی ست کردن آن ها بسیار مهم است. شما می توانید سبدی بزرگ انتخاب کنید و آن را پر از وسایل تزئینی کنید. برای ایده گرفتن بیشتر می توانید دنبال عکس های مربوط بگردید. در عکس زیر یک مورد از این نمونه آمده است.

شکلات

شکلات هدیه ای جذاب و خوشمزه است. اگر هدیه ای که می خواهید استفاده کنید بسیار برای شما مهم است پیشنهاد می کنیم ادامه ی مطلب را از دست ندهید!

همینطور که در عکس روبرو مشاهده می کنید بسته شامل شکلات های سفارشی یلدا و شکلات با مغز می باشد. می توانید روی خود شکلات اسم عروس یا داماد را حک کنید و کاور شکلات عکس دونفره ی شما باشد!

چه کادویی از این جذاب تر؟

بسته بندی این کادو بسیار شکیل و زیباست به طوری که می توان شکلات ها را از پشت درب شیشه ای مشاهده کرد!

اگر تمایل دارید این بسته ی جذاب را مخصوص خودتان سفارش دهید با واحد فروش شوکوگیفت در تماس باشید.

ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها

1 نظر
  1. مهرنوش می گوید

    خیلی جامع و عالی . سپاس گذارم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.